HTML

Utolsó kommentek

  • secretworld: szánalmas az smsweb... (2008.09.04. 19:21) LoveTorrent v3.0
  • CommanderLee: ahh baru, baru :( tudod, nagyot csalódtam :( nem válaszolsz... nincs clubtorrent... és kurmpli keg... (2008.08.10. 09:15) Hogy miert is BLOG olok
  • Utolsó 20

Mostanaban

2008.08.14. 17:19 :: baru

Hat mit is irjak. Mostanaban nem nagyon csinalok szinte semmit. A napi szokasos program az elmult 3-4 napban kb annyi volt, hogy felkeltem delben es elmentem az egyik baratomhoz es utana meg elmentunk ide-oda kocsikazni tok celtalanul :) Az esti program pedig a szokasos Club Barkaban vegzodott. Miutan manapsag tenyleg semmi dolgom es mingyart vege a nyariszunetnek ezert meg gondoltam azert kipihenem magam ugy rendesen vagy mi :) Illetve tervezem, hogy veszek valami kocsit rally celbol, de meg nem dontottem el, hogy milyet :S illetve meg azt sem, hogy egyaltalan akarok-e ugyanis a legutolso ilyen eset kb egy eve tortent amikor en autot vettem rally zni.

 

 Igy nezett ki meg mikor ment.

 

 

 

 

Igy pedig mikor mart annyira nem ment.

 

 

 

 

Hat igen... Ezert is gondolkozom meg a teman :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baru.blog.hu/api/trackback/id/tr27616005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása