HTML

Utolsó kommentek

  • secretworld: szánalmas az smsweb... (2008.09.04. 19:21) LoveTorrent v3.0
  • CommanderLee: ahh baru, baru :( tudod, nagyot csalódtam :( nem válaszolsz... nincs clubtorrent... és kurmpli keg... (2008.08.10. 09:15) Hogy miert is BLOG olok
  • Utolsó 20

RE:Fikablog

2008.08.08. 02:05 :: baru

A következő levelet egy olvasóm küldte, hogy tágítsa a látókörünket. Köszönet neki.

Netcigány #2: baru
A figyelmedbe ajánlanám barut. Ő volt a lovetorrent tulajdonosa, aki
meghirdetett egy feltöltő versenyt még májusban. A nyeremény egy seed
szerver account volt 3 hónapra ( 250giga tár korlátlan slot).Elvileg én
nyertem meg de nem kaptam azóta se semmit csak ígéreteket. Elvileg azért
nem adta még oda mert nem volt ideje. Kérdezem én hogy 17 évesen hogy lehet
annyi dolga hogy ennyit ne tudjon elintézni. Azóta „egyesült” az oldal
a bitlove-val így a régi lovetorrentes felhasználók át tudtak regisztrálni
kedvezményes smsel. Amúgy itt van iwiwen:
cenzúrázva, semmi érdekes , myvipen is
megtalálható. Üdv: kurmpli

Ha valakinek kérdése van, tegye fel kommentben, a levél írója olvassa a blogot, és biztos vagyok benne, hogy szívesen válaszol. Bár nekem nincs több kérdésem. És ezúton is köszi, amiért elnézte, hogy egy napot késtem, és csak másodszori alkalomra sikerült kirakni.

Forras: fikablog

Erre a post ra csak annyi a valaszom, hogy amit itt leirnak az igy van. Azonban a postok, hogy egy 17 eves kis fasz vagyok ezzel kapcsolatban kb annyi a velemenyem, mikor szulettem meg az ellen nem tudok mit tenni... Irigykedni lehet. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baru.blog.hu/api/trackback/id/tr37606120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása